5.6.07

Today is World Environment Day


hargailah alam sekitar... please, jangan cemarkan bumi ciptaan tuhan.

baru2 ni area tmpt kerje aku ni banjir lagi. aku tak salahkan sami vellu, tapi aku salahkan rakyat jelata yang suka membuang sampah merata-rata tempat. aku cukup benci... rasa macam nek kutip sampah tu pastu baling kat muka orang yang buang sampah tu. IN YOUR FACE!!

jangan mengadu kalau tempat tinggal anda dilanda banjir. tapi pikir la sebab apa banjir. sebab korang yang suka buang sampah merata2, ataupun tidak berusaha menghalang orang berbuat sedemikian.

18 Jun ni genaplah 4 tahun aku brenti isap rokok... salah satu sebab aku brenti isap adalah sebab aku tak mau buang sampah merata2... dan tak mau semua orang sekitar aku, especially orang yang tersayang merana sebab aku.

be considerate to the future generation. dont destroy their world.

a dream of utopia

5 comments:

adliazaddin said...

huhuhu insap.........

nizo said...

oi lesbian... ko insaf ke isap?...

gambar gay mana ko amik tu arip?

hahahaha

jiwasintetik said...

ini la papa...

VIGILANTES said...

ni papa ke atau chief tribe kat hutan?

Unknown said...

wish everyone have the consideration like u arip.. well done for the stop smoking part!