9.5.07

KKS: Taman Negara

Kelab Kembara Serdang: Esok bertolak ke taman negara!

  • Peserta: 7 ekor orang
  • Tempoh: 3 hari 2 malam (11-13 Mei 2007)
  • Kenderaan: Keretapi, Jalan kaki, Bot & Rakit?
  • Modal: ntah ler.
Akhirnya, satu lagi destinasi wajib untuk rakyat malaysia akan ku lawati. Pedulikkan kalau orang kata diorang dah abis pusing eropah... aku rakyat malaysia. Kalau boleh aku nak pusing abis satu malaysia dulu baru aku aku nak pusing negara orang (insya'allah). Kalau ada rezeki nanti la kot..

Jamal dah dapat kerje jadi cikgu. Adus, sumandak sorang ni. Cikgu kawasan pedalaman sabah... sandakan. Jauh betul. 16hb ni daftar. Nak dating pun tak sempat kalau macam nih. Kalau macam ni, mesti aku akan naik kinabalu selalu.

Kerje pun dah takder semangat. hahaha! M@mpus...




kental

4 comments:

jasmine said...

alalalalalaa kita pegi sabah la erk. bleh aku jalan2 skali ngahahaha

MiszJamal said...

jom pi sabah! Need tourist guide?? Gimme a call..

_s.u.e.r.i.e said...

slamat menyertai PJJ spt aku neh yer.. Perchentaan Jarak Jauh.. huhu!

hey hey..
keje kne semangat opkeh?
keje tuk jamal.. leh kawen cpat..
hehe ;]

aku doakn sume baek2 aja k.. amin!

syntheticsoul said...

sedey...isk...isk...isk...