17.5.07

gambar KKS ke taman negara pahang

gambar KKS ke taman negara pahang telah di upload ke photobucket.
namun tak bayak yg di upload kerana ia lembap.


best woo...

5 comments:

horny daddy :D said...

saya mahu gamba lucah!!!

dgtalwar said...

yehhhh.... mana gambar bogel zaidi?

hazairinbudiman said...

arip, cantik gambar. wuhuuu...

zaidi said...

erin..ko kena tau..perletakan gambar ni sebenarnya nak pancing ko join kelab papa sayang kitorg..amacam?..gambar gua?

syntheticsoul said...

gambar yg bewsar tu di snap oleh syed. setting auto je pakai kamera aku. gambar aku solo tu nizam yg snap. gambar bugil tu pun dia jugak.