16.5.07

jiwaku pilu

Baru balik dari taman negara ahad lepas. (gambar² akan di upload kemudian hari). Very the beautiful. Nasib baik aku bawak kamera aku, kalau tak mesti aku menyesal. Walaupun beban yang aku bawa berganda dari rakan² yang lain (nizam, qadier, zaidi, wan, wafi, syed) ketika bertrekking. Indah betul ciptaan tuhan. Sedih kerana terpaksa meninggalkan tempat yang sebegitu indah.

Aku akan kembali satu hari nanti...

Jamal dah balik kampung. Jadi cikgu kat terusan sugut. Katanya kene naik bot 4 jam utk ke tempat tu. Dengar kata juga tiada talian tepon disana, begitu juga internet. Aku melangkah ke alam PJJ lagi (perchentaan jarak jauh). Terpaksa la aku pulang ke selera asal aku(sambil kenyit mat kat nizam). Sedih lagi...

Dia akan kembali satu hari nanti...

Aku jugak sedih sebab ramai orang kita tertipu dengan rancangan realiti tv. terutama sekali rancangan realiti tv astro kegemaran ramai masa kini. Aku amat kesal kerana orang² tertentu sanggup memperbodohkan rakyat negara sendiri untuk mengaut keuntungan. Sangat sedih...

Kesedaran akan kembali satu hari nanti...


hidup kena kental

3 comments:

Unknown said...

arip...jauhnye jamal pegi.. cedih jugak.dia jd cikgu betul2 ke cik sandaran ke cikgu smbilan ke? cpt2 la kawin!

Suri said...

"jiwa pilu.."

cute art tp si comei yg sedey..
memuler igt kita sama, yerla PJJ tp biler aku bace blog jamal ckp sane tader coverage/internet.. wow! aku pn tataw cmne kalo aku lam situasi ko.. byk2 bersaba jegh la aku leh ckp.. kengkwn ko sentiasa ade.. kan? ;)

adliazaddin said...

aper lagi... pasang baru laaa hahahha :D