26.12.06

not so long weekend

Sabtu 23 Disember


Taklimat dan pendaftaran subjek untuk pelajar PLK kat UiTM jam 9.00 pagi. Gerak dari rumah agak lewat. Tengok minyak cam cukup² jer nak sampai sana. Teragak-agak sama ada
nak isi ke tak kat area rumah. Lastly decided to refuel in Shah Alam.

Jam kat tangan menunjukkan jam 8.50 pagi, dan meter minyak dah di bawah tahap 'E'. Aku berenti di stesen petronas, jalan ke kaunter, seluk poket aku dan... aku tertinggal wallet!

Nasib baik korek² beg dapat seringgit lima kupang. Aku isi minyak pakai duit tu. Bangla tu gelakkan aku. Tertekan... aku gerak ke arah fakulti pada halaju 70km sejam untuk save minyak.


Went home slow and steady that noon. Hati cuak, takut kene menyorong sampai umah. Alhamdulillah sampai umah gak berbekalkan minyak seringgit lima kupang

Ahad 24 Disember

Dating sakan sehari suntuk! Balik umah reput :P

Isnin 25 Disember

I wish u a Merry Christmas,
I wish u a Merry Christmas,
I wish u a Merry Christmas,
and a Happy New Year!

No comments: