6.12.06

happy november

Pejam celik pejam celik, dah abis dah bulan november. best betul bulan ni... busy but best. sinopsis kehidupan aku bulan november lepas:

1 november b'day aku... started out rough, tapi it all ended with a big smile on my face. :) jamal belanja aku makan sushi! pastu aku dapat jaket baru lak tu. (hampir tiap2 hari aku pakai)thankiu so much!



4 november wedding schoolmate aku. baju warna hijau. very nice. jamal jeles betul. aku plak tension pasal sesat. tempat punya la dekat, tapi aku sibuk pusing jauh2. terus sampai lambat dan tak sempat jumpe kawan2 sekolah dulu. huh... ramai betul lak yang dah kawen budak skola aku nih.

8 november makan-makan di warisan. walaupun tgh bz, opis tetap nak buat makan-makan sempena bulan syahwal. layankan jer la... kek batik jamal memang laris (yang 2 orang anak dara tgh amik dlm gambar tu).



17 november bbq kat umah wafi. collect duit reramai pastu makan! layan beb! tapi sayang betul ramai tak datang. poza sampai lambat lalu di smackdown oleh nizam. hehehe. aku siap bawak jamal lagi. saja nak kenal-kenalkan dia ngan kengkawan serdang :P


18 november Family day warisan global sdn. bhd... kami berenjoy kat janda baik. tempat sanak saudara aku, tapi tak sempat pun nak jumpa sesaper. lepak sana makan-makan, nyanyi-nyanyi, bersuka-suki dan bermandi manda di sungai. giler kuat arus. jamal mmg asyik nak hanyut jer.


bersambung...

3 comments:

xhazairinbudimanx said...

aku suka gambar nizam lompat. hehe.. gembira gila nak smack poza. hahah

dgtalwar said...

yeahhhh.... malangnyer aku tak dapat nak smack poza.... dan sebagai ganti nyer... aku pepah kepala yusri

syntheticsoul said...

huhu... bila nak smack si poza lagi!?!