8.9.10

Eidulfitri

Hari Raya dah dekat,
Jangan lupa bayar zakat.

Raya kali ini akan aku sambut bersama si isteri di Sungai Air Tawar, 
Kemudian ke Bentong, dan Janda Baik.
Selepas itu ke Sabah...
 Perjalanan mmg panjang dan besar kemungkinan akan memenatkan dan menyeksakan.
Terseksa dengan kesesakan lalulintas, 
Terseksa melihat orang yang tidak menghormati pengguna jalan yang lain,
Terseksa duduk dalam kereta sambil tengok orang buang sampah dari tingkap kereta dalam perjalanan.


Macamana pun, segala salah dan silap harap diampun.
Berhati-hati di jalan raya.
Ikut peraturan, dan hormat pengguna jalan raya yang lain.
Bukan korang je yang nak cepat.

3 comments:

Fadeadsy said...

suwit gile gamba.

ummi mien said...

cantek gilos kad raya ko.

ciketon fazya said...

macam dah lambat nak puji gambar raya tu comel..

better late than never

Comel!Sweet!

Selamat Hari Raya Aidil Adha