29.11.05

tukun part tu

sebenarnya aku tak tulis blog lama aku bz skit bebaru nih. almaklumlah kerje bos bagi last minit bertimbun2. penat... memacam nak buat last minit. dah la aku tak dapat pergi ikut kem. bagitau last2 minit lak tu! pastu pulak kene buat kerje bertimbun2 kat opis. aku pergi meet n greet kat kluang tu pun kecoh... (sebab aku tak submit design pagi tuh... heheheh)

awek aku still ka kluang lagi ni. ada program titian teknologi. ngajar orang.

selamat belated b'day to nixam! sori ah, bz sampai tak ingat tarikh la.

anyway, sekarang ni aku dah free kot. so, bole la aku nak menulis selalu.

p/s: foto persetankan aku tak hantar lagi... hehehe!

2 comments:

nizo said...

update pun gak akhir nya.... ingatkan nak join qadir ngan wafi buat tukun.... muahahhha

Jsmn said...

hahahah. gile pedas