30.8.10

Lupakan...

Aku ada bakat,
Nak cakap apa
Bakat aku hebat
Bakat untuk 'lupa',

Aku mmg pelupa... (bukan sebab aku melayu),
Aku mmg susah nak ingat nama orang, rumus2 pengiraan kejuruteraan, nama bulan, tarikh, dan macam2 lagi.
Tapi semua benda ada pro dan kontra,
Ada orang kata aku beruntung, sebab senang lupa,
Senang untuk aku melupakan dan memafkan, senang aku buang segala ingatan yang tak ingin aku ingat.
Bunyi macam best je kan?
Tapi sebenarnya semua orang boleh melupakan dan memaafkan, betul?


*soundtrack: in case i forgot - couple

Macamanapun, sebenarnya aku nak cerita satu benda je.
Sebenarnya, hari ini aku terlupa bawak wallet gi opis untuk kesekiankalinya.
Sangat menyakitkan hati.
Sekian terima kasih...

4 comments:

downrage said...

ko tulis kat sticky notes pastu tampal kat cermin bilik. atau blakang pintu.

MiszJamal said...

jahit jek wallet tu dekat suar.. sure takkan tinggal punya

akshita said...

your site is amazing dude. the content you have helps me alot thnks.................




www.playmp3song.com

akshita said...

your site is amazing dude. the content you have helps me alot thnks.................






www.playmp3song.com