4.3.08

Kempen

Semua orang sibuk kempen buat aku pun nak berkempen.

Kempen "Sayangi bumi kita".

Kepada para pengkempen yang lain dan yang bersetongkol dengan mereka , (yang menghabiskan berapa puluh ribu untuk tujuan menampal poster dan sepaduk kempen). Teruskan usaha anda untuk memancing para lalang dengan cara tersebut (dan cangan pakai duit aku banyak sangat untuk tujuan murni anda). Jangan lupa siapkan bujet untuk membersihkan / menangkalkan poster / melupuskan / mengitarsemula... (kitar semula?).

Pemimpin kena la tunjuk teladan yang baik kan?

Politik aku tak mau masuk campur... Yang penting negara aku aman, agama terbela, masyarakat maju.



bumi ini milik tuhan... kita pinjam kejap jer... pastu nak bagi generasi lain plak pinjam.
dah tau pinjam tu buat la cara pinjam yer.

5 comments:

freedom_fighter said...

hari tu ko takde kat serdang ..

kadir buang sampah merata-rata dowh ..

haha ..

anyway good luck milan .. hehe ..

iu @ wid.ayu said...

sekarang ni agama terbela ke? keskeskes... pilihlah yg betul2 terpilih..jangan salah pilihhh..salaah pilih sumer tergadai...huahuahua

mangosteenskin said...

aku sokong kempen kau nih! x ada t-shirt ke?

freedom_fighter said...

pantun kemenangan ..

arsenal menang two zero,

bermain bola di san siro,

fabregas menjadi hero,

milan dimakan macam oreo,

Miko Yamaguchi said...

comel la kambeng tu...memang trademark ka?hehehhehe....